Zwroty


Jeśli zmienisz zdanie, możesz zwrócić zamówienie w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostawy.

Aby rozpocząć proces zwrotu, wybierz jedną z poniższych opcji.

Mam konto

Zamówiłem(-am) online, korzystając z konta w sklepie Epson.

Zarejestruj zwrot

Zamówiłem(-am) jako gość

Nie utworzyłem(-am) konta podczas składania zamówień online.

Zarejestruj zwrot

Zwroty krok po kroku


1. Znajdź swoje zam��wienie

Jeśli dokonałeś zakupu logując się na swoje konto, możesz wyświetlić zamówienia na swoim koncie.

Jeśli dokonałeś zakupu jako gość i nie masz konta, możesz sprawdzić zamówienie i zorganizować zwrot na naszej stronie zwrotów dla gości.


2. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić

Wybierz zwrot całego zamówienia lub tylko określonych pozycji.


3. Sprawdź wiadomość e-mail z potwierdzeniem

Po złożeniu wniosku o zwrot wyślemy e-mail z potwierdzeniem i etykietą zwrotną UPS jako załącznik w formacie PDF.


4. Wydrukuj etykietę i przygotuj paczkę

Wydrukuj etykietę zwrotną UPS, umieść w paczce produkty, które chcesz zwrócić i przyklej etykietę zwrotną na paczce.

Jeśli nie masz możliwości wydrukowania tych dokumentów i chcesz, abyśmy wysłali Ci je pocztą, wyślij e-mail na adres B2C_Support@epson.eu .


5. Umów z firmą UPS odbiór paczki

Paczkę należy zanieść do najbliższego punktu UPS, który można znaleźć tutaj: https://www.ups.com/dropoff/?loc=pl_PL

Możesz także umówić z firmą UPS termin osobistego odbioru paczki na stronie https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?loc=pl_PL


6. Zwróć towary w ciągu 14 dni od otrzymania dokumentów dotyczących zwrotu.

Często zadawane pytania

  • Gdy tylko produkty dotrą do magazynu, zostaną sprawdzone i zostanie wystawiona nota kredytowa. Ta nota kredytowa zostanie wysłana pocztą e-mail i środki zostaną zwrócone na konto, które zostało użyte przy zakupie.
  • Zazwyczaj zwrot środków jest możliwy w ciągu tygodnia od wystawienia noty kredytowej.
  • Nie, Epson pokryje opłatę za zwrot.
  • Jeśli chcesz dokonać zwrotu wydłużonej gwarancji CoverPlus, nie możesz skorzystać z procesu zwrotu w sklepie Epson. Prosimy o kontakt pod adresem B2C_Support@epson.eu w celu zorganizowania zwrotu.
  • Nie, po 30 dniach nie przyjmujemy zwrotów.