Epson i Usain Bolt nawiązują współpracę, aby wspólnie promować drukowanie bez kartridży

Kampania obejmuje reklamy telewizyjne, zewnętrzne, w punktach sprzedaży (POS) i w mediach społecznościowych, które będą promować urządzenia EcoTank firmy Epson.

Epson i Usain Bolt nawiązują współpracę, aby wspólnie promować drukowanie bez kartridży

Firma Epson ogłosiła partnerstwo z Usainem Boltem, najszybszym człowiekiem świata. Usain Bolt, ośmiokrotny złoty medalista olimpijski, który uważany jest za najlepszego sprintera w historii, będzie twarzą ważnej kampanii budowania świadomości na temat drukarek bez kartridży firmy Epson z serii EcoTank.

W tym tygodniu telewizyjna kampania reklamowa EcoTank Epson z udziałem Usaina Bolta rozpocznie się w Wielkiej Brytanii i Niemczech. Reklamy z Usainem Boltem będą się też pojawiać się na billboardach, internetowych banerach reklamowych, w punktach sprzedaży w dużych sklepach oraz w mediach społecznościowych w krajach Europy, Afryki i Rosji. „Nalej i biegnij dalej” – Usain na swój własny, swobodny sposób zaprezentuje, jak dzięki drukarkom EcoTank firmy Epson można nawet przez trzy lata drukować bez kartridży i problemów. 1.

Od momentu ich wprowadzenia na rynek w 2010 r. na całym świecie sprzedano ponad 60 milionów drukarek EcoTank z pojemnikami na atrament o dużej pojemności, dzięki którym klienci mogą zaoszczędzić nawet 90% na kosztach drukowania. 2. Zamiast wkładów na atrament są one wyposażone w wysokowydajne butelki. Firma Epson niedawno odświeżyła swoją wielokrotnie nagradzaną ofertę EcoTank, dzięki czemu użytkownicy domowi i małe biura mogą cieszyć się bezproblemowym drukowaniem przy bardzo niskim koszcie wydruku strony. Wszystkie nowe modele EcoTank firmy Epson są wyposażone w technologię Micro Piezo niewymagającą użycia ciepła, która pozwala zmniejszyć zużycie energii i minimalizuje potrzebę wymiany części.  

Yoshiro Nagafusa, prezes Epson Europe, podsumował partnerstwo, mówiąc: „Usain jest dla nas idealnym partnerem! Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób na świecie, a jego radosny charakter pomoże nam w zabawny, zapadający w pamięć i angażujący sposób pokazać nasze niedrogie rozwiązania do drukowania. Teraz, gdy z domu pracuje więcej osób niż kiedykolwiek wcześniej, a współczesne życie rodzinne robi się coraz bardziej aktywne, nadszedł właściwy moment, aby zwiększyć świadomość na temat naszych drukarek EcoTank i zapewnianych przez nie oszczędności”.

„Bardzo się cieszę, że będę współpracował z Epson i pomagał szerzyć informacje o drukarkach EcoTank. Nawiązuję partnerstwa tylko z tymi markami, które według mnie mogą naprawdę coś zmienić. Drukarki EcoTank pozwalają pozbyć się wielu frustracji związanych z drukowaniem z użyciem kartridży atramentowych. Wszystko zaś, co może nam choć trochę ułatwić życie, musi być dobre.  Ale to nie chodzi tylko o to! Łączy nas wiele wartości, takich jak tworzenie lepszej przyszłości. W przypadku firmy Epson chodzi przede wszystkim o budowanie zaufania dzięki produktom, które pomagają społecznościom wzrastać i się rozwijać. Ja z kolei chcę inspirować innych do realizowania swoich marzeń, niezależnie od tego, jak są duże czy małe” - powiedział Usain Bolt.

Aby obejrzeć nową reklamę telewizyjną i zobaczyć kilka ujęć z jej nagrań, zajrzyj na nasz kanał na YouTube – https://www.youtube.com/user/EpsonEurope

1 Na podstawie liczby wydrukowanych stron A4 wynoszącej 100 na miesiąc i najniższej wydajności uzyskanej z dołączonego zestawu atramentów.
2 Na podstawie obliczeń firmy Epson, średnia oszczędność na koszcie wydruku strony oraz średnia liczba kartridży wymaganych do wydrukowania takiej samej liczby stron jak za pomocą butelek z atramentem EcoTank „101” i „103”. Porównanie średniej wydajności (wydruki A4 ISO/IEC 24711) butelek EcoTank „101” i „103” oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (raport IDC, Hardcopy Peripherals Consumables Tracker, wysyłki w 2020 r., opublikowany w 1 kw. 2021 r.) używanych w 25 najlepiej sprzedających się konsumenckich drukarkach A4 z kartridżami atramentowymi poniżej 100 euro (z wył. podatku) w Czechach, na Węgrzech, w Polsce i Turcji (raport IDC, Quarterly Hardcopy Peripherals Tracker, wysyłki w 2020 r., opublikowany w 1 kw. 2021 r.). Koszt wydruku strony obliczony przez podzielenie odpowiednich przychodów ze sprzedaży butelek/kartridży i całkowitej wydajności przez sprzedaż jednostkową.