Oprogramowanie Epson Remote Services wyróżnione przyznawaną przez Keypoint Intelligence nagrodą BLI Pick Award 2022 w kategorii najlepszych narzędzi serwisowych

Nagroda stanowi dowód uznania działań Epson na rzecz zrównoważonego rozwoju i odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na efektywne, zdalne rozwiązania biznesowe.

Oprogramowanie Epson Remote Services wyróżnione przyznawaną przez Keypoint Intelligence nagrodą BLI Pick Award 2022 w kategorii najlepszych narzędzi serwisowych

Priorytetowe traktowanie kwestii zrównoważonego rozwoju i ponad półtora roku działań Epson na rzecz poprawy wydajności rozwiązań zdalnych przy jednoczesnym ograniczeniu ilości fizycznych interakcji przyniosły rezultat w postaci wyróżnienia Buyers Lab (BLI) Pick Award, przyznanego marce przez Keypoint Intelligence za oprogramowanie Epson Remote Services (ERS).

Oprogramowanie ERS, które swoją premierę miało w 2020 roku, oferuje zdalne rozwiązania z zakresu automatyzacji procesów biurowych, usprawniając zarządzanie flotą firmowych drukarek atramentowych i poprawiając ich wydajność.

To bezpłatne narzędzie umożliwia zdalną diagnostykę i rozwiązywanie problemów, ogranicza liczbę napraw wykonywanych na miejscu i poprawia wskaźniki napraw za pierwszym podejściem. Dzięki temu możliwe jest obniżenie kosztów serwisu oraz zminimalizowanie przestojów. Nie bez znaczenia jest też korzystny wpływ na środowisko, osiągany dzięki ograniczeniu ilości podróży niezbędnych do realizacji wezwań serwisowych.

 “Cieszymy się bardzo z tego, że Keypoint Intelligence docenił Epson Remote Services przyznając mu wyróżnienie BLI Pick Awards,” skomentował Szymon Kaczorowski z Epson Europe. “Nasze rozwiązanie umożliwia to, czego szuka obecnie wiele organizacji – ograniczenie zbędnego negatywnego wpływu na środowisko naturalne, usprawnienie procesów biznesowych i redukcję kosztów. Przyznana nagroda to dowód, że ERS spełnia oczekiwania klientów w tych kategoriach.”

„Firmy nieustannie poszukują ‘lepszych, szybszych i tańszych’ sposób realizacji swoich celów. Nieustannie słyszy się pytanie: ‘Jak możemy osiągnąć więcej za mniej? W czym możemy być lepsi od konkurencji?’ W wielu przypadkach odpowiedzią na oba te pytania (i wiele innych) jest transformacja cyfrowa” - dodał Lee Davis, zastępca dyrektora ds. oprogramowania i skanerów w Keypoint Intelligence.

„Tegoroczni zwycięzcy wyróżniają się pod wieloma względami – oferując rozwiązania poprawiające wydajność, które są łatwe w użyciu, wnoszą dużą wartość dodaną i posiadają wiele innych, kluczowych atutów.”

O Keypoint Intelligence

Od 60 lat klienci z branży obrazowania cyfrowego polegają na Keypoint Intelligence w zakresie niezależnych testów praktycznych, danych laboratoryjnych i przekrojowych badań rynkowych, które pomagają im zapewnić sukces swoich produktów i ich sprzedaży.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu analityków, agencja Keypoint Intelligence została uznana za najbardziej zaufane w branży źródło bezstronnych informacji, analiz i nagród. Klienci wykorzystują tę kluczową wiedzę do podejmowania strategicznych decyzji, zwiększania sprzedaży i usprawnień operacyjnych, co pozwala im osiągać cele biznesowe i zwiększyć zyski. Keypoint Intelligence ewoluuje wraz ze zmianami w branży, rozszerzając ofertę i aktualizując metody pracy, rozumiejąc i wspierając transformację producentów, kanałów i ich klientów w sektorze druku cyfrowego i przetwarzania obrazu.

O nagrodach BLI Document Imaging Software Pick

Przyznawane przez Buyers Lab nagrody Document Imaging Software Pick w zakresie oprogramowania do obrazowania dokumentów to wyjątkowe w tym obszarze wyróżnienie, które opiera się na rygorystycznych testach, z uwzględnieniem atrybutów, takich jak funkcjonalność, użyteczność i wartość dodana. Każdy produkt, który pomyślnie przejdzie test laboratoryjny Keypoint Intelligence, otrzymuje ocenę platynową, złotą, srebrną lub brązową. Najlepsze z nich kwalifikują się dodatkowo do unikalnych nagród Pick.