Ruszyła kampania edukacyjna „Zdrowy indoor – ekologia w druku”

Jest to inicjatywa, której głównym celem jest zwiększenie świadomości o zagrożeniach stwarzanych przez niektóre rozwiązania stosowane przy wydrukach trafiających do domów, biur czy przestrzeni publicznych.


Firma Medikon, wraz z partnerami Epson i Median, uruchomiła portal edukacyjny, którego głównym celem jest uświadomienie zarówno producentom, jak i klientom końcowym zagrożeń, jakie niosą za sobą niektóre technologie druku wykorzystywane przy produkcji materiałów do wnętrz. Konsumenci często nie zdają sobie sprawy jak niebezpieczne dla zdrowia mogą być tapety czy kolorowe grafiki, które umieszczają w swoich domach.

„Koncepcja tej akcji zrodziła się w firmie Medikon Polska. Robert Kieczka, szef działu marketingu i sprzedaży, zaprosił nas do współpracy. Jesteśmy zdania, że każdy powinien otrzymać pełną widzę na temat produktu. Dotyczy to także informacji
o zagrożeniach, jakie mogą się wiązać z jego użytkowaniem. Chcemy zachęcić ludzi do rozmów na temat produktów, którymi ozdabiają swoje domy czy biura. Postaramy się także pokazać rozwiązania alternatywne. Nie zabraknie informacji o regulacjach prawnych, które już funkcjonują lub zostaną niebawem wprowadzone. To będzie takie centrum informacji o ekologicznych rozwiązaniach indoorowych” – komentuje Tomasz Kuciński z firmy Epson.

Portal został podzielony na kilka sekcji tematycznych, dzięki czemu każdy odwiedzający bez trudu odnajdzie informacje, których szuka. Z myślą o producentach wydruków dedykowanych do wnętrz, np. tapet, plakatów czy reprodukcji obrazów, zawarte zostały także informacje o ekologicznych nośnikach i drukarkach, m.in. o 64-calowym modelu Epson Stylus Pro GS6000, który jest pierwszą na rynku, w pełni bezpieczną dla środowiska naturalnego drukarką wielkoformatową.

Zapraszamy do odwiedzenia oficjalnej strony internetowej kampanii:
www.zdrowyindoor.pl