Zwroty


Jeśli zmienisz zdanie, możesz zwrócić zamówienie w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostawy.

Aby rozpocząć proces zwrotu, wybierz jedną z poniższych opcji.

Mam konto

Zamówiłem(-am) online, korzystając z konta w sklepie Epson.

Zarejestruj zwrot

Zamówiłem(-am) jako gość

Nie utworzyłem(-am) konta podczas składania zamówień online.

Zarejestruj zwrot

Zwroty krok po kroku


1. Znajdź swoje zamówienie

Jeśli dokonałeś zakupu logując się na swoje konto, możesz wyświetlić zamówienia na swoim koncie.

Jeśli dokonałeś zakupu jako gość i nie masz konta, możesz sprawdzić zamówienie i zorganizować zwrot na naszej stronie zwrotów dla gości.


2. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić

Wybierz zwrot całego zamówienia lub tylko określonych pozycji.


3. Sprawdź wiadomość e-mail z potwierdzeniem

Po złożeniu wniosku o zwrot wyślemy e-mail z potwierdzeniem i etykietą zwrotną UPS jako załącznik w formacie PDF.


4. Wydrukuj etykietę i przygotuj paczkę

Wydrukuj etykietę zwrotną UPS, umieść w paczce produkty, które chcesz zwrócić i przyklej etykietę zwrotną na paczce.

Jeśli nie masz możliwości wydrukowania tych dokumentów i chcesz, abyśmy wysłali Ci je pocztą, wyślij e-mail na adres B2C_Support@epson.eu .


5. Umów z firmą UPS odbiór paczki

Paczkę należy zanieść do najbliższego punktu UPS, który można znaleźć tutaj: https://www.ups.com/dropoff/?loc=pl_PL

Możesz także umówić z firmą UPS termin osobistego odbioru paczki na stronie https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?loc=pl_PL


6. Zwróć towary w ciągu 14 dni od otrzymania dokumentów dotyczących zwrotu.

Często zadawane pytania

  • Gdy tylko produkty dotrą do magazynu, zostaną sprawdzone i zostanie wystawiona nota kredytowa. Ta nota kredytowa zostanie wysłana pocztą e-mail i środki zostaną zwrócone na konto, które zostało użyte przy zakupie.
  • Zazwyczaj zwrot środków jest możliwy w ciągu tygodnia od wystawienia noty kredytowej.
  • Nie, Epson pokryje opłatę za zwrot.
  • Jeśli chcesz dokonać zwrotu wydłużonej gwarancji CoverPlus, nie możesz skorzystać z procesu zwrotu w sklepie Epson. Prosimy o kontakt pod adresem B2C_Support@epson.eu w celu zorganizowania zwrotu.
  • Nie, po 30 dniach nie przyjmujemy zwrotów.